NOVĚ všechny informace o vydání knihy na jednom místě – uspořádané a popořadě!

Nechte se vést!

(Elektronickou knihu
můžete mít i ZDARMA)


Není vám jedno,
jak se vaše kniha prodává?

logo - rodinné nakladatelství Klika
Skvělá obálka je základ dobrých prodejů… A nedávno se zrodila revoluce! Nástroj tak mocný, že si z něj mnoho z vás „sedne na zadek“ – jako já. A někteří z…
Celý článek
Možná vás také na prodeji a propagaci knihy nejvíce děsí, že byste měli svou knihu lidem aktivně nabízet a bojíte se, že budete otravní…?
Celý článek
Proč vlastně chcete vydat knihu? Děláte to pro sebe, nebo pro čtenáře? To totiž předurčí, kolik péče věnujete správné komunikaci knížky navenek – a to přímo ovlivní její prodej. Čím…
Celý článek
Přemýšlíte-li o tom, že byste neskončili u jediné knihy, potřebujete si své čtenáře udržet, abyste jim mohli nabídnout i svou příští knihu. Což znamená jediné: Potřebujete na ně přímý kontakt…
Celý článek
Určitě už jste narazili na to, že autoři hlavně na webu používají 3D model knihy a ne jen dvourozměrnou titulní stranu obálky…
Celý článek
Jste zklamáni tím, jak se vaše kniha prodává? Představovali jste si to jinak? Pak je něco špatně buď s vaším plánem, s jeho realizací nebo s reálností vašich původních představ;…
Celý článek
Promýšlíte vydání své knihy dopředu, nebo jen reagujete na okolnosti a vaříte z vody? O různých strategiích prodeje knih.
Celý článek
Anotace rozhoduje o tom, zda si vaši knihu někdo přečte. To nejmenší, co můžete udělat, aby vaše anotace vůbec někoho dokázala zaujmout, je podívat se, jaké největší chyby dělají ostatní autoři…
Celý článek
Webové stránky dokáží být skvělými služebníky. Ale jen pokud jim dáte jasný účel a cíl. Než mít stránky, na kterých čtenář bloudí a tápe…
Celý článek
Využijte zimní čas na prověrku toho, že vám všechno funguje, jak má! Váš průvodce…
Celý článek
Nepotřebujete drahou techniku, abyste vytvořili poutavý videotrailer ke své knize. Záběry pro něj jsou už připraveny…
Celý článek
Chystáte se vydat svou knihu a chcete si ověřit, že jste všechno pochopili správně a nic důležitého vám neuniká? Zkuste si krátký sedmiotázkový kvíz! https://nakladatelstviklika.cz/kviz/
Celý článek
Jak postupovat, aby se facebooková reklama vyplatila i u tak levného produktu, jako je kniha? Nezbytné podmínky a návod krok za krokem.
Celý článek
… a to ještě dřív, než vyšly? Jasně, není to nijak závratný počet. Ale například pro autora, jehož knihy se prodává 5 kusů měsíčně…
Celý článek
Co se děje v hlavě našeho potenciálního zákazníka nebo čtenáře? Jak mu informace předat tak, aby zabral hned napoprvé? O síle...
Celý článek
Budovat si čtenářskou komunitu, či nikoli? Má to smysl právě ve vašem případě? A co to obnáší?
Celý článek
Jak donutit sám sebe k tomu, do čeho se vám nechce? O hlavních hybatelích vůle a o to, jak vlastní dobrou vůli prosadit navzdory...
Celý článek
Úspěch je dřina. Zeptejte se Michaela Jordana. Můžete být talentovaní jak chcete, ale pokud nemáte extrémní a zcela výjimečné štěstí, budete muset k talentu přidat i dřinu. V našem případě…
Celý článek
Český knižní trh se dostal do problémů. Měli byste s vydáním své knihy počkat, nebo se do toho pustit bez ohledu na knižní trh?
Celý článek
Chcete pro svou knihu úspěch, nebo ji jen tak ‚pohodíte‘ a budete čekat, co se stane? Pokud vám na ní opravdu záleží, budete věnovat…
Celý článek
Ti chytřejší autoři si již při psaní knihy plánují, jak ji dostanou ke čtenářům. Většinou při hledání toho, jak se to má dělat, zjistí, že propagace funguje pouze když je…
Celý článek
S čím se museli utkat dnes slavní spisovatelé? Kolikrát byli nakladatelstvími odmítnuti, než si jich všiml osvícený redaktor a uspěli? Článek spisovatelky Věry Noskové, která zažila to samé.
Celý článek
Jak dostat knihu ke čtenářům a docílit, aby se prodávala? Nenechte se odradit nedostatkem peněz, zkušeností ani odmítnutím od nakladatelství. Jediné, co doopravdy potřebujete, je odvaha a víra ve své…
Celý článek
Je vydání knihy jen zábava, nebo je potřeba brát to vážně, aby měla vaše kniha úspěch? Podcast.
Celý článek
Srovnání Wix a WordPress – výhody a nevýhody dvou platforem pro autorský web. Wix je pekelně jednoduchý, WP vám dává křídla. Který zvolíte vy?
Celý článek
(Pokračování článku 22 tipů od úspěšných autorů 1.) Anglofonní spisovatelská komunita má k dispozici servery, které pomáhají autorům jejich knihu zviditelnit, podcasty o spisovatelském řemesle a knižním marketingu a také…
Celý článek
V Čechách je velmi malý “autorský trh”. Proto tu neexistuje spousta šikovných služeb, které by autorům pomáhaly – zkrátka by se neuživily. Procenta pro distributory jsou vysoká, zisky autorů malé…
Celý článek
Každý máme talent jen na něco. A často se naše talenty nepotkávají s našimi touhami, co bychom chtěli opravdu dobře dělat. To ale vůbec neznamená, že se nemůžete stát dobrými…
Celý článek
Vytvořili jsme si pozvánku na křest a plakátek. Ale když už máme 3D model a umíme pracovat s Canvou, vytvoříme si i další materiály, které budeme při propagaci potřebovat: Obrázek…
Celý článek
Před dvěma lety jsem natočil tutoriál “Jak si jednoduše a rychle vytvořit vlastní obchod”. Prostředí platformy Ecwid se od té doby změnilo, což mi dalo příležitost se tématem zabývat podrobněji,…
Celý článek