Nechte se vést!

(Elektronickou knihu
můžete mít i ZDARMA)


Není vám jedno,
jak se vaše kniha prodává?

logo - rodinné nakladatelství Klika
Pokud vám záleží na tom, aby vaši knihu někdo četl, potřebujete nejdříve najít ty, kterým má vaše kniha dělat radost, a říci jim o ní tak, aby zbystřili a chtěli…
Celý článek
Lidé přijímají cca 70 % informací očima. Sledovat video je mnohem méně náročné než číst. Navíc se to dá dělat zároveň s jinou činností…
Celý článek
Vydání knihy má být především radostným vyvrcholením oslavy vaší tvořivosti a touhy něco předat světu. Neznamená to, že je to bez práce, ale spousta dřiny se dá obejít, když na…
Celý článek
Tytam jsou časy, kdy pokud jste neuměli anglicky, byli jste omezeni pouze na český trh. Ať už se chcete zlepšit v psaní, naučit se svou knihu propagovat nebo vás zajímají…
Celý článek
Jak to, že vaše kniha není pro všechny? Proč byste se měli dobrovolně obírat o potenciální čtenáře? A jak může špatné zacílení knihu přímo zabít?
Celý článek
Proč si potřebujete vytvořit vlastní e-shop, i když jste autorem jen jediné knihy? Stojí to za to? A jak moc je to složité?
Celý článek
Jak připravit ‚crowdfundingové‘ video? Co v něm přispěvatelům říci, aby vytáhli kreditky a poslali vám peníze? Návod pro ty, kdo se chystají ke sbírce, s příklady…
Celý článek
Jaký dát knize název je to nejdůležitější marketingové rozhodnutí, které autor činí, protože ačkoli dobrý název nemůže zajistit knize popularitu, špatný název může její prodejní potenciál zcela zničit…
Celý článek
Existují autoři, kteří sní o vlastní knize, ale připadá jim to v jejich situaci tak finančně nedostupné, jako chtít se podívat na oběžnou dráhu. Důvodem však ve skutečnosti nejsou peníze,…
Celý článek
V roce 1989 se pro nás jako (budoucí) autory změnilo úplně všechno. A to samé se po 33 letech stalo minulý rok. Jen si to ještě všichni plně neuvědomujeme…
Celý článek
Máte v úmyslu VYDAT knihu, nebo PRODAT knihu? V tom případě už od začátku myslete na to, že po někom budete chtít, aby vytáhl kreditku… A nedělejte ji pro sebe!
Celý článek
Podrobná případová studie – rozhovor o crowdfundingové kampani, která umožnila vydání knihy Jany Kašparové „Tancuj si svůj sen“. Jakým výzvám autorka čelila během sbírky a jaké strategie použila k dosažení…
Celý článek
Vydáváte-li vlastním nákladem a nechcete-li skončit u jediné knihy, doufám, že už jste začali budovat svůj vlastní e-mailový seznam. Protože pokud ne, škodíte svým budoucím prodejům. E-mail je totiž stále…
Celý článek
Pokud jste právě dopsali rukopis, stěží už myslíte na rozhovory a články v médiích. Ale měli byste. První knihu totiž už nikdy vydávat nebudete. A co obrazově nezdokumentujete okamžitě, to…
Celý článek
Knižní trhy ve světě se liší. Chyby ale dělají sebevydávající autoři po celém světě téměř stejné. Sedm nejhorších, které vypíchla ve svém blogu profesionální (a vlastním nákladem vydávající) americká spisovatelka…
Celý článek
I have a dream… Sen o světě, kde se autoři nemusí trápit s anotací, cílovkou a pracným vymýšlením obálky. Sen o světě, kde je vydání knihy radostí bez většiny těch…
Celý článek
Vydávat knihu je závod s časem. Pokud si včas neuvědomíte, co to všechno obnáší, pokazíte si to a můžete skončit s hromadou neprodejných knih. Některé časté mýty a omyly totiž…
Celý článek
Skvělá obálka je základ dobrých prodejů… A nedávno se zrodila revoluce! Nástroj tak mocný, že si z něj mnoho z vás „sedne na zadek“ – jako já. A někteří z…
Celý článek
Možná vás také na prodeji a propagaci knihy nejvíce děsí, že byste měli svou knihu lidem aktivně nabízet a bojíte se, že budete otravní…?
Celý článek
Proč vlastně chcete vydat knihu? Děláte to pro sebe, nebo pro čtenáře? To totiž předurčí, kolik péče věnujete správné komunikaci knížky navenek – a to přímo ovlivní její prodej. Čím…
Celý článek
Přemýšlíte-li o tom, že byste neskončili u jediné knihy, potřebujete si své čtenáře udržet, abyste jim mohli nabídnout i svou příští knihu. Což znamená jediné: Potřebujete na ně přímý kontakt…
Celý článek
Určitě už jste narazili na to, že autoři hlavně na webu používají 3D model knihy a ne jen dvourozměrnou titulní stranu obálky…
Celý článek
Jste zklamáni tím, jak se vaše kniha prodává? Představovali jste si to jinak? Pak je něco špatně buď s vaším plánem, s jeho realizací nebo s reálností vašich původních představ;…
Celý článek
Promýšlíte vydání své knihy dopředu, nebo jen reagujete na okolnosti a vaříte z vody? O různých strategiích prodeje knih.
Celý článek
Anotace rozhoduje o tom, zda si vaši knihu někdo přečte. To nejmenší, co můžete udělat, aby vaše anotace vůbec někoho dokázala zaujmout, je podívat se, jaké největší chyby dělají ostatní autoři…
Celý článek
Webové stránky dokáží být skvělými služebníky. Ale jen pokud jim dáte jasný účel a cíl. Než mít stránky, na kterých čtenář bloudí a tápe…
Celý článek
Využijte zimní čas na prověrku toho, že vám všechno funguje, jak má! Váš průvodce…
Celý článek
Nepotřebujete drahou techniku, abyste vytvořili poutavý videotrailer ke své knize. Záběry pro něj jsou už připraveny…
Celý článek
… a to ještě dřív, než vyšly? Jasně, není to nijak závratný počet. Ale například pro autora, jehož knihy se prodává 5 kusů měsíčně…
Celý článek
Co se děje v hlavě našeho potenciálního zákazníka nebo čtenáře? Jak mu informace předat tak, aby zabral hned napoprvé? O síle...
Celý článek