Vydání Knihy.cz

Jak si vydat knihu vlastním nákladem?
Jak ji pak prodávat a propagovat?
To vše se dozvíte na tomto blogu.

Jiří Nosek, nakladatel a grafik

Po přečtení e-booku budete vědět:

  • Jaké máte možnosti
  • Kolik vás to bude stát
  • Jak správně zadat kalkulaci
  • Jak knihu dostat do obchodů
  • Jak si nechat vydání zaplatit

3 tragické omyly, které podříznou prodeje vaší knihy

Vydávat knihu je závod s časem. Pokud si včas neuvědomíte, co to všechno obnáší, pokazíte si to a můžete skončit s hromadou neprodejných knih. Některé časté mýty a omyly totiž vypadají dost logicky na to, aby vás ani nenapadlo je zpochybnit, a přitom mohou z vašeho skvělého nápadu udělat noční můru…

Obálka na zakázku zdarma od umělé inteligence?

Skvělá obálka je základ dobrých prodejů… A nedávno se zrodila revoluce! Nástroj tak mocný, že si z něj mnoho z vás „sedne na zadek“ – jako já. A někteří z vás se na něm pravděpodobně stanou závislými a úplně zapomenou, že existoval nějaký přihlouplý Facebook…

Tajemství úspěchu knihy je v TAHu

Možná vás také na prodeji a propagaci knihy nejvíce děsí, že byste měli svou knihu lidem aktivně nabízet a bojíte se, že budete otravní…?

Pozor na „korektorské šmejdy“!

To, že si od vás někdo za opravu vezme tučnou odměnu, není zárukou, že se na něj alespoň podívá. Ano, čtete dobře. Lze vysolit pár desítek tisíc – a nedostat vůbec nic. Text, který se mi dostal na stůl minulý měsíc, překonal mé nejdivočejší představy o tom, co je schopen rádobykorektor „pustit ven“…

Vydáváte knihu pro sebe, nebo pro čtenáře?

Proč vlastně chcete vydat knihu? Děláte to pro sebe, nebo pro čtenáře? To totiž předurčí, kolik péče věnujete správné komunikaci knížky navenek – a to přímo ovlivní její prodej. Čím více budete při vydávání myslet na svého čtenáře a na to, aby…

3 autorky o vybírání na knihu ve sbírce

Víte o tom, že peníze, za které svou knihu vydáte, nemusí být vaše? A jejich sehnání může být i velmi rychlé… Tři příběhy autorek, které na vydání své knihy vybraly na startéru.

Jak si udržet své čtenáře i pro další knihy

Přemýšlíte-li o tom, že byste neskončili u jediné knihy, potřebujete si své čtenáře udržet, abyste jim mohli nabídnout i svou příští knihu. Což znamená jediné: Potřebujete na ně přímý kontakt…

10 „knižních nešvarů“? Narazil jsem…

O nešvarech knížek, tom, co autor může ovlivnit a co ne, i o těch, kterým se možná nevyhnete...

Já se nechci nikam cpát II: Dvojitá prohra

Když se svou knihu nebudete snažit dostat k lidem, neuškodíte jen sami sobě a své knize…

Než dodáte knihy distributorovi, počítejte!

Chcete svou knihu vidět na pultech obchodů? Někteří autoři tomu přikládají takovou váhu, že slepě splní každý pokyn distributorů. Až když si pak zpětně spočítají finanční výsledek, zjistí, že nevydělali vůbec nic - nebo přitom rovnou tratili…