
Vydání knihy má být především radostným vyvrcholením oslavy vaší tvořivosti a touhy něco předat světu. Neznamená to, že je to bez práce, ale spousta dřiny se dá obejít, když na to jdete chytře a využíváte vymožeností doby a práce druhých…

Tytam jsou časy, kdy pokud jste neuměli anglicky, byli jste omezeni pouze na český trh. Ať už se chcete zlepšit v psaní, naučit se svou knihu propagovat nebo vás zajímají nejlepší tipy vašich mnohem zkušenějších kolegů, anglofonní svět nebyl nikdy přístupnější bez ohledu na mateřský jazyk…

Jak se s knihou dostat až na pulty obchodů? Kdo vám zajistí distribuci a kdo ne?

Kolik vás bude vydání knihy stát, záleží nejvíce na nákladu – počtu kusů, který vydáte – a proto se tohle rozhodnutí řadí k těm nejtěžším. A to i v případě, že v tom máte celkem jasno: jakmile vám totiž přijdou kalkulace, začne nové dilema – rozdíly ve výrobních nákladech na 1 kus.…

Každý autor to dělá jinak – někdo se může spolehnout na svou paměť a někdo se bez psaní již během cesty neobejde. Někdo ví předem, že se vydává na cestu, ze které vznikne kniha, někdo se pustí do psaní až po 30 letech…

Jedním z nejjednodušších způsobů, jak napsat knihu, je vytvoření cestopisu. Kdo cestuje, často přitom fotí. Pak už je k cestopisu jenom krůček. I cestopis se ale dá napsat dobře nebo nudně…

Jak to, že vaše kniha není pro všechny? Proč byste se měli dobrovolně obírat o potenciální čtenáře? A jak může špatné zacílení knihu přímo zabít?

Proč si potřebujete vytvořit vlastní e-shop, i když jste autorem jen jediné knihy? Stojí to za to? A jak moc je to složité?

Jak připravit ‚crowdfundingové‘ video? Co v něm přispěvatelům říci, aby vytáhli kreditky a poslali vám peníze?
Návod pro ty, kdo se chystají ke sbírce, s příklady…

Jaký dát knize název je to nejdůležitější marketingové rozhodnutí, které autor činí, protože ačkoli dobrý název nemůže zajistit knize popularitu, špatný název může její prodejní potenciál zcela zničit…