Vydání Knihy.cz

Jak si vydat knihu vlastním nákladem?
Jak ji pak prodávat a propagovat?
To vše se dozvíte na tomto blogu.

Jiří Nosek, nakladatel a grafik

Po přečtení e-booku budete vědět:

  • Jaké máte možnosti
  • Kolik vás to bude stát
  • Jak správně zadat kalkulaci
  • Jak knihu dostat do obchodů
  • Jak si nechat vydání zaplatit

Vydání knihy v r. 2024 bez tápání a frustrací

Vydání knihy má být především radostným vyvrcholením oslavy vaší tvořivosti a touhy něco předat světu. Neznamená to, že je to bez práce, ale spousta dřiny se dá obejít, když na to jdete chytře a využíváte vymožeností doby a práce druhých…

17 blogů o psaní, vydávání a propagaci knih

Tytam jsou časy, kdy pokud jste neuměli anglicky, byli jste omezeni pouze na český trh. Ať už se chcete zlepšit v psaní, naučit se svou knihu propagovat nebo vás zajímají nejlepší tipy vašich mnohem zkušenějších kolegů, anglofonní svět nebyl nikdy přístupnější bez ohledu na mateřský jazyk…

Jak si vydat knihu a dostat ji až na pulty obchodů?

Jak se s knihou dostat až na pulty obchodů? Kdo vám zajistí distribuci a kdo ne?

Kolik knih vydat? Rady z praxe

Kolik vás bude vydání knihy stát, záleží nejvíce na nákladu – počtu kusů, který vydáte – a proto se tohle rozhodnutí řadí k těm nejtěžším. A to i v případě, že v tom máte celkem jasno: jakmile vám totiž přijdou kalkulace, začne nové dilema – rozdíly ve výrobních nákladech na 1 kus.…

Jak psát cestopis, 2. díl: Rady od autorů

Každý autor to dělá jinak – někdo se může spolehnout na svou paměť a někdo se bez psaní již během cesty neobejde. Někdo ví předem, že se vydává na cestu, ze které vznikne kniha, někdo se pustí do psaní až po 30 letech…

Jak psát cestopis, 1. díl: Vezměte je s sebou…

Jedním z nejjednodušších způsobů, jak napsat knihu, je vytvoření cestopisu. Kdo cestuje, často přitom fotí. Pak už je k cestopisu jenom krůček. I cestopis se ale dá napsat dobře nebo nudně…

7 důvodů, proč POTŘEBUJETE propagaci knihy zacílit

Jak to, že vaše kniha není pro všechny? Proč byste se měli dobrovolně obírat o potenciální čtenáře? A jak může špatné zacílení knihu přímo zabít?

Obchod třeba na jedinou knihu. Proč ho mít?

Proč si potřebujete vytvořit vlastní e-shop, i když jste autorem jen jediné knihy? Stojí to za to? A jak moc je to složité?

Jak natočit crowdfundingové video?

Jak připravit ‚crowdfundingové‘ video? Co v něm přispěvatelům říci, aby vytáhli kreditky a poslali vám peníze? Návod pro ty, kdo se chystají ke sbírce, s příklady…

Na názvu knihy ZÁLEŽÍ (víc než na ceně)

Jaký dát knize název je to nejdůležitější marketingové rozhodnutí, které autor činí, protože ačkoli dobrý název nemůže zajistit knize popularitu, špatný název může její prodejní potenciál zcela zničit…