NOVĚ všechny informace o vydání knihy na jednom místě – uspořádané a popořadě!

Nechte se vést!

(Elektronickou knihu
můžete mít i ZDARMA)


Není vám jedno,
jak se vaše kniha prodává?

logo - rodinné nakladatelství Klika
Možná vás také na prodeji a propagaci knihy nejvíce děsí, že byste měli svou knihu lidem aktivně nabízet a bojíte se, že budete otravní…?
Celý článek
To, že si od vás někdo za opravu vezme tučnou odměnu, není zárukou, že se na něj alespoň podívá. Ano, čtete dobře. Lze vysolit pár desítek tisíc – a nedostat…
Celý článek
Proč vlastně chcete vydat knihu? Děláte to pro sebe, nebo pro čtenáře? To totiž předurčí, kolik péče věnujete správné komunikaci knížky navenek – a to přímo ovlivní její prodej. Čím…
Celý článek
Víte o tom, že peníze, za které svou knihu vydáte, nemusí být vaše? A jejich sehnání může být i velmi rychlé… Tři příběhy autorek, které na vydání své knihy vybraly…
Celý článek
Přemýšlíte-li o tom, že byste neskončili u jediné knihy, potřebujete si své čtenáře udržet, abyste jim mohli nabídnout i svou příští knihu. Což znamená jediné: Potřebujete na ně přímý kontakt…
Celý článek
Chcete svou knihu vidět na pultech obchodů? Někteří autoři tomu přikládají takovou váhu, že slepě splní každý pokyn distributorů. Až když si pak zpětně spočítají finanční výsledek, zjistí, že nevydělali…
Celý článek
Jste zklamáni tím, jak se vaše kniha prodává? Představovali jste si to jinak? Pak je něco špatně buď s vaším plánem, s jeho realizací nebo s reálností vašich původních představ;…
Celý článek
Promýšlíte vydání své knihy dopředu, nebo jen reagujete na okolnosti a vaříte z vody? O různých strategiích prodeje knih.
Celý článek
Anotace rozhoduje o tom, zda si vaši knihu někdo přečte. To nejmenší, co můžete udělat, aby vaše anotace vůbec někoho dokázala zaujmout, je podívat se, jaké největší chyby dělají ostatní autoři…
Celý článek
Webové stránky dokáží být skvělými služebníky. Ale jen pokud jim dáte jasný účel a cíl. Než mít stránky, na kterých čtenář bloudí a tápe…
Celý článek
Nejistá doba je slabý výraz pro to, co zažíváme. A každý autor by měl zřejmě trochu myslet i na zadní vrátka, když si vybírá vydavatelství. Jinak se mu může stát,…
Celý článek
Využijte zimní čas na prověrku toho, že vám všechno funguje, jak má! Váš průvodce…
Celý článek
Chystáte se vydat svou knihu a chcete si ověřit, že jste všechno pochopili správně a nic důležitého vám neuniká? Zkuste si krátký sedmiotázkový kvíz! https://nakladatelstviklika.cz/kviz/
Celý článek
Jak COVID a uzavírky ovlivňují světové knižní trhy? Které jejich části trpí nejvíce a které naopak profitují?
Celý článek
Jak postupovat, aby se facebooková reklama vyplatila i u tak levného produktu, jako je kniha? Nezbytné podmínky a návod krok za krokem.
Celý článek
… a to ještě dřív, než vyšly? Jasně, není to nijak závratný počet. Ale například pro autora, jehož knihy se prodává 5 kusů měsíčně…
Celý článek
Co se děje v hlavě našeho potenciálního zákazníka nebo čtenáře? Jak mu informace předat tak, aby zabral hned napoprvé? O síle...
Celý článek
Budovat si čtenářskou komunitu, či nikoli? Má to smysl právě ve vašem případě? A co to obnáší?
Celý článek
Úspěch je dřina. Zeptejte se Michaela Jordana. Můžete být talentovaní jak chcete, ale pokud nemáte extrémní a zcela výjimečné štěstí, budete muset k talentu přidat i dřinu. V našem případě…
Celý článek
Kolika drobnostmi se dá kniha vyšperkovat? Víte, co je to kapitálek nebo parciální lak? A kolik stojí zlatá nebo stříbrná ražba?
Celý článek
Český knižní trh se dostal do problémů. Měli byste s vydáním své knihy počkat, nebo se do toho pustit bez ohledu na knižní trh?
Celý článek
Jaké poučení plyne z krachu největšího knižního distributora v ČR? Musíte-li být závislí na obrovi…
Celý článek
Krize, která právě s mnohaletým umělým zpožděním nastupuje, tvrdě udeřila na autory a nakladatelství. Euromedia, která se donedávna snažila spolknout celý český trh a skupovala kdeco, se před několika měsíci…
Celý článek
Chcete pro svou knihu úspěch, nebo ji jen tak ‚pohodíte‘ a budete čekat, co se stane? Pokud vám na ní opravdu záleží, budete věnovat…
Celý článek
Kniha je úžasný marketingový nástroj. Napsat ji není těžké, pokud svému oboru rozumíte. Tento článek je pro živnostníky a podnikatele...
Celý článek
Jak dostat knihu ke čtenářům a docílit, aby se prodávala? Nenechte se odradit nedostatkem peněz, zkušeností ani odmítnutím od nakladatelství. Jediné, co doopravdy potřebujete, je odvaha a víra ve své…
Celý článek
Je vydání knihy jen zábava, nebo je potřeba brát to vážně, aby měla vaše kniha úspěch? Podcast.
Celý článek
Jak stanovit doporučenou cenu (DPC) své knihy? Není to totiž tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Správné stanovení DPC záleží na mnoha věcech – na způsobu, jakým knihu prodáváte…
Celý článek
Každý máme talent jen na něco. A často se naše talenty nepotkávají s našimi touhami, co bychom chtěli opravdu dobře dělat. To ale vůbec neznamená, že se nemůžete stát dobrými…
Celý článek
Před dvěma lety jsem natočil tutoriál “Jak si jednoduše a rychle vytvořit vlastní obchod”. Prostředí platformy Ecwid se od té doby změnilo, což mi dalo příležitost se tématem zabývat podrobněji,…
Celý článek