Mám pro vás novinku.

 

„Dobré zboží se chválí samo“ je mýtus.

 

Vaše kniha se sama neprodá.

Pokud spoléháte na to, že si ji lidé sami najdou, budete zklamáni.

O všem, co jste kdy koupili, jste se nejdříve museli nějak dozvědět. To je první krok, když chcete cokoli prodat.

Čtenáři bohužel ráno nevstávají s nutkavou touhou podívat se na všech 46 nových knih, které ten den v ČR vyšly. Přesto stále značné procento autorů význam propagace knihy podceňuje a často procitnou až ve chvíli, kdy už se s prodeji jejich knihy nedá moc dělat.

Knihu jste asi vydávali s tím, že to bude příjemný zážitek. A příjemné určitě není dívat se ještě za deset let na zaprášenou hromadu knih ve sklepě, kterou jste nedokázali prodat.

Tím, že jste se rozhodli svůj rukopis vydat a knihu prodáváte, vstupujete do prodejního světa. Světa, kde se hraje podle určitých pravidel a zákonitostí a vy je potřebujete znát.

Abyste věděli, co od jednotlivých aktérů očekávat a abyste se v tom světě uměli pohybovat.

  • Podle čeho si knihkupci objednávají?
  • Jaké jsou nejlepší strategie prodeje?
  • Čemu se nevyhnete, chcete-li zvýšit prodej?
  • Jak si to nejvíce usnadnit?
  • Jak se píší a prodávají série knih?
Děkuji za velmi užitečný e-book. Škoda, že jsem se k těmto informacím nedostala před vydáním první knihy. Udělala bych spoustu věcí jinak, případně v jiném pořadí. Po dočtení jsem si vypsala seznam bodů doporučení a postupně začínávám odškrtávat!
Lenka Hrušková

Jak prodávat knihu

EBook je kvalitní shrnutí činností, které by měl autor, samovydavatel dělat, aby knihu prodal. Při čtení si člověk uvědomí, že je potřeba tento proces pojmout jako komplex více aktivit a já jsem si uvědomil, jak spoustu z těch věcí dělám nebo se snažím dělat, ale dost nesystematicky a málo vytrvale.
Lubomír Brož
E-book je koncentrát znalostí a zkušeností užitečných při prodeji knih. Je nutné si ho zodpovědně nadávkovat (každý máme jinak rychlý metabolismus). Chceme zvýšit svou kondici a ne si přivodit kocovinu. Chceme se naučit jak se knižnímu trhu přizpůsobit ale pokud možno nepodlehnout.
Dušan Pirník
Se zájmem jsem si přečetla Váš ebook Jak prodávat knihu. Propagaci knih se věnuji velmi aktivně, ale i přesto jsem tam našla asi tři věci, které mě zaujaly a o kterých jsem předtím nevěděla. Takže moc děkuji. Abych řekla pravdu, velmi by mě zajímala Vaše rozsáhlejší publikace. Škoda, že už není v prodeji.
Hanka Hindráková