
Jak a proč natočit o své knize video?
Lidé přijímají cca 70 % informací očima. Sledovat video je mnohem méně náročné než číst. Navíc se to dá dělat zároveň s jinou činností…
Vydání Knihy.cz
Jak si vydat knihu vlastním nákladem?
Jak ji pak prodávat a propagovat?
To vše se dozvíte na tomto blogu.
Jiří Nosek, nakladatel a grafik
Po přečtení e-booku budete vědět:
Lidé přijímají cca 70 % informací očima. Sledovat video je mnohem méně náročné než číst. Navíc se to dá dělat zároveň s jinou činností…
Vydání knihy má být především radostným vyvrcholením oslavy vaší tvořivosti a touhy něco předat světu. Neznamená to, že je to bez práce, ale spousta dřiny se dá obejít, když na to jdete chytře a využíváte vymožeností doby a práce druhých…
Tytam jsou časy, kdy pokud jste neuměli anglicky, byli jste omezeni pouze na český trh. Ať už se chcete zlepšit v psaní, naučit se svou knihu propagovat nebo vás zajímají nejlepší tipy vašich mnohem zkušenějších kolegů, anglofonní svět nebyl nikdy přístupnější bez ohledu na mateřský jazyk…
Jak se s knihou dostat až na pulty obchodů? Kdo vám zajistí distribuci a kdo ne?
Kolik vás bude vydání knihy stát, záleží nejvíce na nákladu – počtu kusů, který vydáte – a proto se tohle rozhodnutí řadí k těm nejtěžším. A to i v případě, že v tom máte celkem jasno: jakmile vám totiž přijdou kalkulace, začne nové dilema – rozdíly ve výrobních nákladech na 1 kus.…
Každý autor to dělá jinak – někdo se může spolehnout na svou paměť a někdo se bez psaní již během cesty neobejde. Někdo ví předem, že se vydává na cestu, ze které vznikne kniha, někdo se pustí do psaní až po 30 letech…
Jedním z nejjednodušších způsobů, jak napsat knihu, je vytvoření cestopisu. Kdo cestuje, často přitom fotí. Pak už je k cestopisu jenom krůček. I cestopis se ale dá napsat dobře nebo nudně…
Jak to, že vaše kniha není pro všechny? Proč byste se měli dobrovolně obírat o potenciální čtenáře? A jak může špatné zacílení knihu přímo zabít?
Proč si potřebujete vytvořit vlastní e-shop, i když jste autorem jen jediné knihy? Stojí to za to? A jak moc je to složité?
Jak připravit ‚crowdfundingové‘ video? Co v něm přispěvatelům říci, aby vytáhli kreditky a poslali vám peníze? Návod pro ty, kdo se chystají ke sbírce, s příklady…